Reisverhaal «Proloog»
Chili - Argentina - Patagonia
|
Argentinië
|
0 Reacties
03 Februari 2015
-
Laatste Aanpassing 03 Februari 2015
Drie maand trok ik op mijn eentje van Uyuni naar Ushuaia van Valparaiso naar Valdes. Ik danste in Buenos Aires en stond aan de grond genageld bij de watervallen in Brasil. Namen zoals Iguazu, Tores del Paine, Perito Moreno, Fitz Roy hebben beelden op mijn netvlies gevormd die er nooit meer af zullen gaan. Ik heb avontuur beleefd, soms tot het uiterste gegaan, genoten, gelukkig geweest en traantjes gelaten bij fantastische panorama's. Het was de beste reis ooit maar ik keer tevreden terug en deze keer met heel veel verlangen en uitziend naar het volgende wereldwonder, een schat die mijn hart heeft gestolen, onze BRIEK!