Reisverhalen «Costa Rica»

Manuel Antonio

26 November 2010 | Costa Rica | Costa Rica | Laatste Aanpassing 22 Januari 2014 | 0 Reacties

Deze morgen is het ons toch gelukt! Eindelijk de laatste dag zijn we toch nog net op het nippertje kunnen gaan duiken, andere gelegenheden kregen we niet. C.R. is niet zo the place om te duiken, je kan op het eiland cocos duiken maar dat is niet te betalen, verder heb je playa de coco maar toen wij ...

Breedsmoelkikker

25 November 2010 | Costa Rica | Costa Rica | Laatste Aanpassing 22 Januari 2014 | 0 Reacties

We hebben geen park meer bezocht, we hebben ook niet geraft, we hebben een ganse dag niks gedaan behalve zonnen, zwemmen in de zee, cocktails drinken terug zonnen, zwemmen in t zwembad, boekje lezen in de hangmat.. we zien eruit als twee gevlekte kreeften.Nu nog eten, sushi à volonté, daarvoor moete...

Quepos

24 November 2010 | Costa Rica | Costa Rica | Laatste Aanpassing 22 Januari 2014 | 0 Reacties

We zitten in Quepos in de breedsmoelkikker ! We blijven hier nog tot zaterdag: http://www.widemouthfrog.org/Het is een mooi propere hostal met ZWEMBAD(je) en wat kan een mens beter doen als het regent: ja zwemmen!!!! Gisteren heb ik een contract moeten ondertekenen waarbij ik plechtig beloofde om de...

Dominical

23 November 2010 | Costa Rica | Costa Rica | Laatste Aanpassing 09 April 2014 | 0 Reacties

Gisteren waren we naar Domenical - een stadje aan de zee - gegaan met de bedoeling rustig wat te zonnen en te zwemmen. Het eerste kan je hier vergeten want het is terug al enkele dagen aan het regenen. Zwemmen was ook geen optie want de zee was daar zoooo woest! Tja dat is ook normaal als je naar ee...

van Jiminez naar Dominical

22 November 2010 | Costa Rica | Costa Rica | Laatste Aanpassing 22 Januari 2014 | 0 Reacties

Wat een avontuur! Terug de bus op, tja de meeste toeristen nemen hier het vliegtuig(je) maar wij zullen het maar met de bus doen!Duiken is er niet van gekomen want het was allemaal veel te duur! Dus gaan we maar naar Dominical voor een strandvakantie hahaha in de regen !! Onderweg zagen we veel scha...

Corcovado National Park

21 November 2010 | Costa Rica | Costa Rica | Laatste Aanpassing 09 April 2014 | 0 Reacties

Zoals gewoonlijk vandaag terug vroeg uit de veren want we moeten de collectivo halen. De collectivo, om je een gedacht te geven, is dus een oude vrachtwagen zo van die exemplaren dat je ziet rijden met varkens erin.Aan de zijkanten zijn enkele houten banken in gevezen en bovenop ligt een dekzeil. Wi...

Golfito

20 November 2010 | Costa Rica | Costa Rica | Laatste Aanpassing 22 Januari 2014 | 0 Reacties

Deze morgen zijn we vertrokken in Golfito - een stadje aan het water - met de boot naar puerto Jiminez op Penninsula de Osa. Tijdens ons ontbijt kregen we een leuke verassing, we kregen nl. bezoek van twee Ara’s. Amaai dat is prachtig! Twee hele mooie grote gekleurde vogels. We hadden al papegaaien ...

Panama

19 November 2010 | Costa Rica | Costa Rica | Laatste Aanpassing 09 April 2014 | 0 Reacties

Vandaag een ganse dag onderweg geweest.. bus op en bus af en spurten van de ene bus naar de andere.Het kwam net goed van pas want we werden wakker geregend dus tijd om een dagje te bussen.We waren ‘s morgens vroeg al vertrokken met de bus naar de grens.. daar moesten we te voet over, manmanman wat e...

Manzanillo

18 November 2010 | Costa Rica | Costa Rica | Laatste Aanpassing 09 April 2014 | 0 Reacties

Vandaag zijn we naar Manzanillo gegaan met de bus. Er is daar een nationaal park maar blijkbaar werd dat niet meer uitgebaat, dus je kon er wel wandelen maar op eigen houtje. Dus wij weg. manmanman wat een wildernis. We kunnen nu wel zeggen dat we echt in de rimboe hebben gezeten, maar mug...

van Tortuguero naar Moine

17 November 2010 | Costa Rica | Costa Rica | Laatste Aanpassing 22 Januari 2014 | 0 Reacties

Twee uur op de boot staan wachten! Tja terug de boot want Tortuguero is een eiland hé. Het was een fantastisch mooie tocht! We zagen een hoop beesten, ik was gewoon in vorm, ik zag gewoon van alles zitten: leguanen, apen, krokodillen. We vaarden op een gegeven moment tussen de struiken en het zat da...