Malta

Malta | 16 Oktober 2017 - 19 Oktober 2017

Malta

26 Oktober 2017 | Malta | Laatste Aanpassing 27 Oktober 2017

We sliepen voor de laatste keer in het mooie huis van Philip op Gozo en zo vertrokken we op onze laatste wandeling op Gozo. Te voet wandelen we tot Dwejra, op het einde volgen we de rode bollen en komen uit boven ‘het blauwe gat’. De ondergrond is terug limestone die door de jaren heen een speciale ...

Comino

24 Oktober 2017 | Malta | Laatste Aanpassing 27 Oktober 2017

20171024 – CominoAls ik deze ochtend wakker wordt is het stil, de wind is gaan liggen, dus vandaag kunnen we naar Comino. Na een lekker ontbijt stappen we met onze picknick in de rugzak naar buiten. We liften naar Victoria en nemen vandaar de bus naar de ferry. Als we afstappen zegt de schipper dat ...

Gozo

23 Oktober 2017 | Malta | Laatste Aanpassing 24 Oktober 2017

Na vier dagen hebben we het bekeken en nemen we de ferry van Malta naar Gozo. Zodra we voet aan wal zetten hebben we het gevoel dat we het hier meer naar onze zin zullen hebben. Voor we naar onze bestemming rijden stoppen we in Xaghra. Volgens internet zou je hier een wijngaard kunnen bezoeken. Eers...

Marsaxlokk

19 Oktober 2017 | Malta | Laatste Aanpassing 24 Oktober 2017

20171019 – Marsaxlokk – DingliVandaag rustig dagje, met de bus naar het vissershaventje Marsaxlokk en vandaar naar de Dingli cliffs. Beide wat overroepen en een beetje teleurstellend.. ach tja Malta is ook maar een klein eilandje misschien moet ik mijn verwachtingen wat aanpassen. Maar we amuseren o...

Vittoria

19 Oktober 2017 | Malta | Laatste Aanpassing 19 Oktober 2017

Om mijn mislukte reis te verteren vertrok ik nu met Lief en ik liet Murphy thuis! Midden in de nacht liepen we de luchthaven uit, thuis had ik de app geïnstalleerd van e-cabs, de plaatselijke Uber en dit werkte goed. In een mum van tijd stonden we de andere kant van het eiland. Even onze sleutel oph...