Reis «Planning trip > NZ + AUS»

08 Februari 2010 - 14 April 2010

Tasmania for hikers Tasmania for hikers

Australië | 22 Maart 2010 - 15 April 2010

Discovering Tasmania by rented car and visiting national parks for hiking.

Mijn laatste dag

11 April 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 11 April 2010

Sedert  een paar dagen kon ik geen internet vinden, soms wifi maar heb mijn eigen pc niet mee.  Zaterdag heb ik bijna een ganse dag gewandeld in Freycinet N.P. en het was echt heel mooi maar ook lastig.  Het was een van de hoogtepunten.  Ik heb een fikse wandeling gemaakt, 300 tr...

Burnie 2

07 April 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 07 April 2010

Goede avond,  Heb vandaag wat langer geslapen want vannact en deze morgen regende het hevig.  Daarna werd het zonnig en ben ik langs de kust vertrokken met verlaten stranden, baaien en bosjes.  Heb twee nationale parken bezocht, het Table N.P. en het Rocky N.P. en tevens heb ik wat ro...

Burnie

06 April 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 06 April 2010

Sedert ik op rondreis ben in Tassie kon ik nog geen bericht schrijven, eenmaal had ik een bericht geschreven en was mijn tijd verstreken zonder dat ik kon saven.  Het is hier reeds iedere dag zonnig geweest, enkel vandaag was de zon niet te zien, miezerig en lichte regen.  Op 2/4 ben ik ro...

Bruny Eiland

01 April 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 01 April 2010

Goede avond,  Ik ben met overgewicht toch gratis in Hobart aangekomen dinsdag.  Woensdag Hobart verkend, vooral Salamanca met zijn oude panden en ook het havenkwartier bezocht.  s Avonds met een Japanner gesproken die mee wou met mijn huurauto maar de kosten waren te hoog, dan ma...

Terug in Sydney

29 Maart 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Hallo allemaal.  Heb zopas een lang bericht geschreven, wou het bewaren maar toen ging het mis en weg de tekst.  Heb het weekend gewandeld , tweemaal 21 km in Canberra en het was warm, ongeveer 28 graden.  Vannacht is het beginnen regenen en vandaag was een bewolkte dag, een zeldzaamh...

Canberra gewandeld

28 Maart 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Gode avond allemaal in Belgie, Heb vandaag voor de tweede dag 21 km gewandeld in Canberra en kreeg na het protocol mijn medaille voor AU.  Het was een mooie wandeling rond het meer met zijn prachtige parken en vele vogels.  IK heb hier heel veel vrienden leren kennen en het was een aa...

Tweedaagse wandeling Canberra

26 Maart 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Ben ondertussen aangekomen in Camberra met bus uit Sydney, vier en half uur.   Heb mij vandaag ingeschreven voor de wandeling en aangename mensen ontmoet, waaronder Australisch koppel en zij hebben mij fotos uit Rotrorua of CD gebrand en mij vandaag afgegeven. Op mijn kamer in de Jeugdherb...

Hello from Sydney

24 Maart 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Ben nu twee dagen in Sydney geweest, de eerste dag de stad verkend en the Opera House, Harbour Bridge en veel meer.  Gisteren een dagtrip gemaakt naar de Blue Mountains en het was echt heel mooi, lunch inbegrepen.  We hebben echt prachtige landschappen gezien en een foto met een aboriginal...

Rotorua Two Days Walk

21 Maart 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Hallo allemaal, Een tijdje geleden dat ik iets van mij liet horen maar het was heel druk, soms was er geen internet meer en dat na 21 uur of ik was gewoon te moe want reizen is vermoeiend, vooral na zes weken.  Vandaag neem ik een dagje rust.  Het schiereiland Coromandel is echt heel mooi,...

Laatste bericht uit NZ

Ik heb zopas een lang bericht geschreven maar het is verdwenen.  Ik heb vandaag de tweedaagse wandeling in Rotorua beeindigt met goed resultaat, nog een medaille erbij.  Maar het was vooral een mooie tweedaagse.  Gisteren bijna uitsluitend door de Redwoods gewandeld, reuzegrote oude d...

Coromandel

08 Maart 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Hallo iedereen daar in het koude Belgie, Ik heb vandaag een mooie rit gedaan in de streek van Whitianga waar we twee dagen in hetzelfde motel verblijven.  DEze morgen bij laagtij een strand bezocht waar het zand onder je voeten heel warm was, vulkanisch.  Het was te warm om er ons in te gr...

Napier, Noordeiland

05 Maart 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Enkele dagen geleden hebben wij een boottocht gemaakt in Kaikoura en op zoek gegaan naar walvissen.  Toen de kapitein het bijna opgaf zagen we plots een kanjer op het water liggen.  De entertainer gaf ons op een bepaald moment een sein dat we de foto NU moesten nemen en het was een voltref...

Auckland

28 Februari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Deze morgen genoten van een uitgebreid ontbijtbuffet in het bekende Alpine lodge waar we een dag logeerden,  Vanuit het restaurant een subliem uitzicht op de Mount Cook.  Nadien een lange wandeling gemaakt van vier uren.  De panoramas waren prachtig maar deze wandeling evenaart niet d...

GRoeten uit Oamaru

26 Februari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Goede avond of liever gezegd nog goede morgen bij jullie want wij gaan straks slapen, onze dag zit er al op en de uwe moet nog beginnen.  Het was vandaag en ook gisteren een zonnige dag - 25 graden en een beetje wind,  Ik heb hier al heel veel fotos genomen, het is hier zo mooi.  Foto...

Milford Sound

23 Februari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Gisteren goed gegeten in Queenstown waar het tamelijk druk was met jonge activity-toeristen, bungyspringen, wildwaterrafting etc.  Vandaag een lange rit van 300 km afgelegd en om 15 uur aangekomen in Milford Sound.  Onderweg een paar keer gestopt om mooie fotos te nemen.  Heb echt al ...

Westkust

19 Februari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Wij waren vandaag na ontbijt gestart met een wandeling over de langste hangbrug van NZ. met leuke rondwandeling.  Daarna in Westport een koolmijnmuseum bezcht en daarna een bio brouwerij met preven mmmm  Dan naan een zeehondenkolonie geweest, leuyk die kleintjes.  Vervolgsns langs een...

Abel Tasman N.P.

18 Februari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Hello here I am again.  We hebben vandaag het Abel Tasman N.P. bezocht, uitzonderlijk mooi maar door regen deze morgen konden wij de geplande wandeling niet maken.  Een paar mooie panoramas bezocht en een strand van penguins bezocht maar de diertjes waren op zee aan het vissen.  De pu...

Nu een bericht van het Zuidereiland

17 Februari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Deze morgen vroeg opgestaan en om 7,30 uur waren we reeds bij de inschepimg die vlot verliep.  We zaten drie uren op de ferry.  Het laatste uur, bij het naderen van Picton, vaarden we voorbij de prachtige Sounds, fjorden.  Na ontscheping ging het meteen richting Havelock en we reden d...

We are with Belgian friends in Wellington

15 Februari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

Hallo daar in het koude Belgie.  Hier gaat alles goed, iedere dag ongeveer 25 graden Celcius.  Gisteren een wandeling in Tongariro N.P. gemaakt en verbrand van de zon.  Eergisteren regende het bijna de ganse dag.  In een dag kan ;men hier vier seizoenen beleven.  Eten is hie...

Write Story Title here...

30 Januari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Tsjechië | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

30 Januari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Noorwegen | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

30 Januari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Zweden | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

30 Januari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Finland | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Sydney, Canberra and Tasmania

30 Januari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Australië | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Lviv and Carpaths

30 Januari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Oekraine | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

De Oekrainse Karpaten, onbekend Europa   VOORBEREIDING   Reisperiode: 26mei  - 12 juni 2009   Niet te missen   www.lvivske.com de brouwerij www.dublin.com.ua de Ierse pub www.karpaty.info restaurant met volksdansen www.skansen.lviv....

Kiev and Black Sea

OEKRAINE + STALINGRAD (RUS)     ALGEMENE INFO     Reisperiode   Van 6 tot 21 juni 2007. Het is dan prachtig voorjaarsweer en de zon is iedere dag van de partij, geen druppel regen gezien.       Kaarten   Ik had twee kaarten va...

Planning New Zealand and Australia

30 Januari 2010 | Planning trip > NZ + AUS | Nieuw Zeeland | Laatste Aanpassing 29 Maart 2010

maori REIS NIEUW-ZEELAND + AUSTRALIE - 08/02/2010>14/04/2010 Koersen > www.oanda.com 1€ = 2,08135 NZD 1 NZD = 0,48046 € 1 € = 1,69646 AUD 1 AUD = 0,58946 € DAY DATE ROUTING  KM TIME WHAT TO SEE WEBSITE ACCOMODATION               ...

Moldova, secret winecountry

12 Juni 2009 | Planning trip > NZ + AUS | Moldavië | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

MOLDOVA, Wijnland   VOORBEREIDING   Reisperiode: 11 – 18 mei 2009   Niet te missen   1. Voor de wijnliefhebbers : Wijnkelders van Cricova   www.cricova.md Wijnkelders van Milesti Mici   www.milestii-mici.md www.purcari.md www.va...

Bucovina and the painted monasteries

25 Mei 2009 | Planning trip > NZ + AUS | Roemenië | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

ROEMENIE, Bucovina     VOORBEREIDING   Reisperiode: 18 – 26 mei 2009   Niet te missen   Dit is mijn vierde bezoek aan Roemenië sedert 2000. Er is zoveel te zien dat het moeilijk in een paar zinnen te vatten is. Doordat wi...

Colombia, tan linda tierra

26 Februari 2009 | Planning trip > NZ + AUS | Colombia | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

COLOMBIA UN PAIS PARA AMAR     ALGEMENE INFORMATIE     Klimaat In het droge seizoen, van december tot en met maart is het rond de dertig graden aan de kust en in het centrale binnenland in de bergen een aangename vijfentwintig graden. Niet echt stikkend heet wa...

Write Story Title here...

08 Juli 2008 | Planning trip > NZ + AUS | Ijsland | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

22 Juni 2008 | Planning trip > NZ + AUS | Faroer-eilanden | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

30 Januari 2008 | Planning trip > NZ + AUS | Rusland | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

21 December 2006 | Planning trip > NZ + AUS | Equatoriaal Guinea | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

21 December 2006 | Planning trip > NZ + AUS | Kameroen | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

10 Oktober 2005 | Planning trip > NZ + AUS | Ethiopië | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

30 Januari 2005 | Planning trip > NZ + AUS | Oman | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

13 December 2004 | Planning trip > NZ + AUS | Dominicaanse republiek | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

30 Januari 2004 | Planning trip > NZ + AUS | Venezuela | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

25 Mei 2003 | Planning trip > NZ + AUS | Marokko | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

15 Mei 2003 | Planning trip > NZ + AUS | Western Sahara | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

20 Februari 2003 | Planning trip > NZ + AUS | Swaziland | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

19 Februari 2003 | Planning trip > NZ + AUS | Zuid-Afrika | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

10 Februari 2003 | Planning trip > NZ + AUS | Lesotho | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

07 Februari 2003 | Planning trip > NZ + AUS | Mozambique | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

30 Januari 2003 | Planning trip > NZ + AUS | Guyana | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

30 Januari 2003 | Planning trip > NZ + AUS | Suriname | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

30 Januari 2003 | Planning trip > NZ + AUS | Frans Guyana | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

30 Januari 2003 | Planning trip > NZ + AUS | Brazilië | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

06 Juni 2002 | Planning trip > NZ + AUS | Bulgarije | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

30 April 2001 | Planning trip > NZ + AUS | Cambodja | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

23 April 2001 | Planning trip > NZ + AUS | Laos | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

30 Maart 2000 | Planning trip > NZ + AUS | Cuba | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

...

22 Februari 2000 | Planning trip > NZ + AUS | Mexico | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010

Write Story Title here...

30 Januari 2000 | Planning trip > NZ + AUS | Verenigde Staten | Laatste Aanpassing 30 Januari 2010