Laos

Pakse - Bolaven

01 Augustus 2013 | laos | Laatste Aanpassing 05 Augustus 2013

Dag 22: Don Khong island - Pakse Zoals gezegd, de wekker laat vroeg van zich horen. Om zes uur word ik wakker. Tijd om naar het marktje te wandelen. De dames blijven lekker genieten van het heerlijke bed. Ik hoor in de verte muziek door de boxen schallen en besluit om via een onverhard pad er naar t...

Don Khong

31 Juli 2013 | laos | Laatste Aanpassing 02 Augustus 2013

Dag 20 Don Khong Vroeg in de morgen worden we wakker. Het is te zeggen.. Heb ik wel geslapen? Ik kan me nog herinneren dat de bus 's nachts nog een keer of vier langs de kant heeft gestaan en dat er serieus gesleuteld is geweest onder ons voeten. Komt er ook nog bij dat de bus een verschrikkelijke, ...

Vientiane

27 Juli 2013 | laos | Laatste Aanpassing 02 Augustus 2013

Dag 17: Vang Vieng - Vientiane We kunnen nog wat uitslapen, de bus naar Vientiane vertrekt pas rond 10 uur. Na het ontbijt laten we Mie en Til nog even van het zwembad genieten. Het zal misschien weer even duren vooraleer we nog zo'n hotel boeken. Voor de laatste keer kijken we nog even buiten op on...

Vang Vieng

24 Juli 2013 | laos | Laatste Aanpassing 02 Augustus 2013

Dag 14: Luang Prabang - Vang Vieng. We zaten er lekker vroeg in gisteren. Dat bedje doet soms toch wel deugd. We zijn inmiddels bijna twee weken aan het rondtrekken en dat weegt soms wel door. 5 Nachten hebben we doorgebracht in dit prachtige stadje met zijn Franse koloniale huizen. Het straalt echt...

Luang Prabang

21 Juli 2013 | laos | Laatste Aanpassing 04 Augustus 2013

Dag 9: Luang Nam tha - Luang Prabang. We maken ons klaar voor alweer een dagje 'bussen'. Van andere backpackers hoorden we dat het een zeer hobbelige rit kan worden. Hopelijk kan het lekkere ontbijt van Zuela guesthouse lekker verteren alvorens we aan de helse rit beginnen. Met de tuk tuk worden we ...

Luang Nam Tha

17 Juli 2013 | laos | Laatste Aanpassing 04 Augustus 2013

Dag 6: Chiang Rai - Luang Namtha Om 6.45u loopt de wekker al weer af. (Heerlijk toch die vakantie:-) Niet veel later staat er al een taxi te wachten om ons naar het busstation te brengen. Eenmaal in de taxi stelt hij voor om ons met de taxi tot aan de grens te brengen. Veel vlugger stoeft hij. Ja, d...

Retie - Moscow - Bangkok - Chiang Rai

11 Juli 2013 | laos | Laatste Aanpassing 23 Juli 2013

Thailand - Laos Dag 1-2 Retie - Moskou - Bangkok - Chiang Rai Terwijl er hier alweer een eerste verslag te voorschijn komt van onze "Laos" reis, is er ondertussen al weer heel wat energie verbruikt op één dag. Maar nu ik hier op een redelijk hard bamboo-bed lig in een gezellig Geusthouse dan is die ...

Don Khong (19)

31 Juli 2013 | laos | Laatste Aanpassing 04 Augustus 2013

• gezonken:-( gelukkig zonder ons