Gastenboek

 

Plaats een Reactie

Jean-Pierre Michiels Pater Jozef en Pater Jacobus, Ons Lief Heerke maakte van water wijn, waarom zou drinken dan zonde zijn? In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier. Met bier en zang, leeft men lang en ... Sante santater, liever bier dan water !!! Een dikke proficiat met deze prachtige prestatie, sporten en genieten gaan héél goed samen, jullie gaven het bewijs. ps: mooie foto's !!! Groetjes, Jean-Pierre Geplaatst op 28 Juni 2016
jovanbaelen@telenet.be Dag Jos Dag Jaak Jullie zijn aan het genieten... . In Orval moeten ( als jullie willen natuurlijk ) ook een groene Orval* drinken. Goed voor geest en lichaam! Veel groeten, zon en wind in de rug. Jo * van het vat en enkel te drinken in de nieuwe zaak vlak bij de abdij Geplaatst op 22 Juni 2016
Christiaan JEGERS Dag Jos en Jaak , Hopelijk hebben jullie vandaag de felle regenbuien kunnen ontwijken. Niet te doen bij momenten. Ronny CROES vraagt naar nieuws want volgens hij mij vertelde was ook hij een fan van jullie blog. Nog veel plezier , maar dat zal zeker niet ontbreken . Groeten Chris Geplaatst op 17 Juni 2016
Nico Ik heb me ingeschreven voor jullie nieuwsbrief Ik vind het altijd leuk om te kunnen volgen wat iemand ander in zijn vrije tijd allemaal uitsteekt. Ik kijk al uit naar jullie trappistentocht. Geplaatst op 22 Mei 2016

 

      
This site is only viewable in landscape mode !
Session Tracking