Reisverhaal «Terug van weggeweest of weer weg »
ETHIOPË 2010
|
Griekenland
|
0 Reacties
20 Juli 2008
-
Laatste Aanpassing 28 Juli 2008
Na onze grote trek (8 maanden reizen door ZO-Azië) voelt de terugkeer in België hééél onwennig . . . het is juli 2008, we hebben nog een maand verlof en al dat "geregel", de vele dingen die "moeten" en de typisch Belgische zomer (kwakkelweer en weinig zon) steken ons na 10 dagen al zo tegen, dat we de last-minutes afsurfen, opzoek naar een betaalbare ontsnapping.
Griekenland is warm en zonnig (getuige de vele bosbranden); in een ver verleden hebben we ooit al KRETA doorkruist (heel leuk toen) en plots flikkert er een RHODOS-aanbieding op ons scherm . . . BOEKEN dus !
Tijdens onze huwelijksreis maakten we, vanuit MARMARIS in Tukije, een daguitstap naar het 17 km verder gelegen eiland RHODOS; nu, 18 jaar later, is het oude havenstadje nog heel charmant, de mensen zijn er nog "echt" vriendelijk en het eten is er lekker . . . wat wil een mens nog meer hé.
Fotoalbums van Griekenland