Travel Stories

De president heeft ontslag genomen

10 November 2019 | Tupiza | Bolivia | Last Update 10 November 2019 | 0 Comments

10 novemberWe zijn (vermoedelijk) door het oog van de naald gekropen. We komen andere reizigers tegen met verhalen van mensen die vastzitten in Bolivia en daardoor hun tour moeten annuleren. Wij zijn net op tijd vertrokken in Cochabamba. Wij zijn gelukkig dat we al in het zuiden zijn. Onze tour naar...

Update

09 November 2019 | Tupiza | Bolivia | Last Update 10 November 2019 | 0 Comments

English version below We zijn er weer! Terug van weggeweest. Het zijn woelige tijden, je leest er alles over in de volgende verhalen. Voorlopig zijn de meest recente belevenissen enkel in het Nederlands beschikbaar. We're here again! Back from being away. It are crazy times, you'll re...

Naar Uyuni - Tupiza

08 November 2019 | Tupiza | Bolivia | Last Update 10 November 2019 | 0 Comments

8 novemberVandaag konden we Cochabamba eindelijk achter ons laten. De vrouw van het hostel hielp ons aan een taxi naar de luchthaven. Chapeau, want het was 3u30 en ze had erop gestaan dat we haar mochten wakker maken als we vertrokken zodat ze kon helpen om een taxi te regelen voor ons. We arriveerd...

Cochabamba

07 November 2019 | Cochabamba | Bolivia | Last Update 10 November 2019 | 0 Comments

7 novemberEen rustige luilekkerdag. Uitslapen, eten, knutselen, marktje doen, inpakken voor morgen. We hebben tot 10u30 geslapen, dat was nodig na die twee nachtbussen, en het deed deugd. Zalig. ...

Naar Cochabamba

06 November 2019 | Transit Cochabamba | Bolivia | Last Update 10 November 2019 | 0 Comments

De bus bleek niet al te veilig, qua mensen dan. En onderweg, in het midden van de nacht, was er een wegblokkade, er brandde vuur in het midden van de weg. Dat was toch wel verschieten. Als je zo plots oranjekleurige lucht ziet… Gelukkig zag het er erger uit dan het was, we konden er gewoon ro...

Terug naar La Paz

06 November 2019 | Transit La Paz | Bolivia | Last Update 10 November 2019 | 0 Comments

6 novemberRond 10u30 kwamen we aan in La Paz. Terug in de realiteit. We werden ergens afgezet in een straat, niet in het busstation. Omdat even verderop een rondpunt was afgesloten. Meer dan anderhalf uur hebben we langs de kant van de weg gewacht op een bus die richting de busterminal van La Paz re...

Pampas - dag 3

04 November 2019 | Rurrenabeque - Pampas | Bolivia | Last Update 10 November 2019 | 0 Comments

Pampas dag 3Vroeg opstaan op de zonsopgang te zien. We gingen eerst met de boot en daarna was het een korte wandeling tot aan de plaats waar we de zonsopgang bewonderden. Dat was echt magisch om te zien. Eerst zie je een puntje van de zon en daarna zie je de bol van zon geleidelijk omhoog bewegen to...

Pampas - dag 2

03 November 2019 | Rurrenabeque - Pampas | Bolivia | Last Update 10 November 2019 | 0 Comments

Pampas dag 2Gisterenavond waren nog reizigers toegekomen die deel zouden uitmaken van onze groep. Ze kwamen uit Duitsland. We hadden ze gisteren niet meer gezien omdat ze later waren toegekomen dan gepland omdat hun vlucht vertraging had. Sympathieke mensen, we waren blij met hen in onze groep. Want...

Pampas - 3D/2N

02 November 2019 | Rurrenabeque - Pampas | Bolivia | Last Update 02 November 2019 | 0 Comments

English version below Wij blijven nog een tijdje onbereikbaar. Vanaf vandaag zitten we 3 dagen in de Pampas om nog meer wildlife te spotten en één te zijn met de natuur. De jungle hebben we goed overleefd. We stay off from the busy world for a while. As from today we will spend 3 days in t...

Pampas - dag 1

02 November 2019 | Rurrenabeque - Pampas | Bolivia | Last Update 10 November 2019 | 0 Comments

Pampas dag 1Na een late pick up reden we ongeveer 3 uur naar las pampas de yacuma. Onderweg spotten we reeds enkele vogels en we stopten zelfs om ze van dichterbij te bewonderen. De gids viel ook al goed mee, beter én sympathieker dan die van de jungle. Wat een opluchting. Want in nog eens zo'n hume...