Travel Stories from India (888)

1 / 89     >>
LEEN & JEF

MANUEL VAN ... DARJEELING

25 nov 2019 | LEEN & JEF
In het Classic Guesthouse in Darjeeling kwamen we gewoonlijk 's avonds rond 19.00h toe en dan wachtte ons daar een manneke op die echt waar.... een exacte dubbelganger is van MANUEL uit de Tv-reeks FAWLTY TOWERS met hetzelfde beperkte en identieke Engelse accent. Ge weet wel ... " I AM FROM BAR...

Read more Read more about travel story -MANUEL VAN ... DARJEELING-

...naar huis...

24 okt 2018 | Klair & Theo
Het is middernacht hier, de lange dag wachten is voorbij en de terugreis is geregeld. Dat de regeling er eentje half in mineur was lieten we niet aan ons hartje komen, er waren al tranen genoeg geweest (ikke dan) en toen de regeling om 21u30 rond was zijn we in een visrestaurant héél lekker gaan ete...

Read more Read more about travel story -...naar huis...-

Woensdag 24 oktober hotel in Chennai

24 okt 2018 | Klair & Theo
vandaag 24 oktober vanuit de YWCA guesthouse in Chennai.Daar zijn we weer, ontslagen uit het Apolloziekenhuis, het beste trouwens in Chennai, ik kan niet zeggen genezen en wel maar wel gelukkig weer opgeknapt. Het waren spannende en vermoeiende dagen met een aantal dingen die fout liepen, vooral doo...

Read more Read more about travel story -Woensdag 24 oktober hotel in Chennai-

Zondag 21 oktober, Theo vanuit ziekenhuis

21 okt 2018 | Klair & Theo
De grote deceptie. Zaterdagnacht 20/21 oktober in Chennai MadrasHet zit erop! India Klair en Theo 2018. Ik schrijf dit vanuit het Internationaal Hospital Apollo in Chennai. Na in drie dagen toenemend benauwd te worden kon ik vannacht niet meer liggen, kwam nauwelijks aan adem en hoestte enorm zonder...

Read more Read more about travel story -Zondag 21 oktober, Theo vanuit ziekenhuis-

Zaterdag 20 oktober: Theo: Delhi 17 oktober

20 okt 2018 | Klair & Theo
In de coulissen van de samenleving.17 oktober Delhi, TheoOm bijna 12 uur werden we spontaan wakker na voor allebei een uitstekende nacht. De airco had het bij nader inzien wel kunnen doen als er maar stroom op gezet was, maar de fan aan het plafond was voldoende. Als eerste zouden we de India telefo...

Read more Read more about travel story -Zaterdag 20 oktober: Theo: Delhi 17 oktober -

Vrijdag 19 oktober : Klair: New Delhi 18 oktober

19 okt 2018 | Klair & Theo
Hier ben ik dan weer met een wat drogere beschrijving van wat we gisteren deden. Na veel gepalaver waar we niet uitkwamen proberen we nu een beetje gelijkvormigheid in het benoemen te krijgen.Gisteren donderdag was onze culturele hoogdag in Delhi, aangezien we morgen alweer verder vliegen naar Chenn...

Read more Read more about travel story -Vrijdag 19 oktober : Klair: New Delhi 18 oktober-

(Dag 3: Dehli) lastige telling: Dehli 16 oktober

17 okt 2018 | Klair & Theo
In de coulissen van de samenleving.   Delhi, 16 oktoberMet twee schrijvers lopen we in de dagtelling al meteen vast. Dus noemen we maar de kalenderdag(en) waarover we schrijven....Een wekker geeft geen garantie op een ontbijt. Want bij aankomst in het restaurantgedeelte vonden ze 12.3...

Read more Read more about travel story -(Dag 3: Dehli) lastige telling: Dehli 16 oktober-
Klair & Theo

Dag 2 Delhi

17 okt 2018 | Klair & Theo
In de coulissen van de samenleving.Nooit deed ik langer dan een halve dag over het pakken van m’n koffer. Nu was dat anders. Een week lang ging de rollende reistas, een soort aangelijnd varken, blauw, op en neer van Oirschot naar Vosselaar v.v. Om steeds voller te worden en weer leger te geraken, zo...

Read more Read more about travel story -Dag 2 Delhi-

Eerste dag Delhi

16 okt 2018 | Klair & Theo
Na de moeilijkheden met het printen van de instapkaarten en de ontgoocheling dat we niet samenzaten verliep de reisdag zoveel te vlotter. Vlot naar de trein, vlot naar de luchthaven, vlot inchecken en zelfs nieuwe plaatsen samen op de twee vluchten, zowel naar Istanbul als daarna naar Delhi . Even&n...

Read more Read more about travel story -Eerste dag Delhi -
Bart Delaere & Joke Reunbrouck

Delhi: laatste dagen in India

18 mei 2018 | Bart Delaere & Joke Reunbrouck
18 mei naar New DelhiVandaag staan we vroeg op en ontbijten nog vlug in het hotel. Enkele toasts met boter en een Chai en kunnen er weer tegen. De rit van Tatapani gaat verbazend snel en we zijn tegen 9 uur aan het station van Shimla waar onze trein vertrekt naar Kalka. We nemen afscheid van Kaku me...

Read more Read more about travel story -Delhi: laatste dagen in India-

Travel Stories from India (888)