Travel Stories from Italy (282)

1 / 29     >>
Frank

Italië / Italy

10 sep 2019 | Frank
 (English translation cf. below) ROUTE Rome, Tivoli, Capistrello, Avezzano, Barrea, Lago del Matese, Morcone, Circello, Montefalcone di Val Fortore, Candela, Lavello, Palazzo San Gervasio, Gravina in Puglia, Matera, Alberobello, Martina Franca, Taranto, Lecce, Brindisi REISVERSLAG Mijn fietstoc...

Read more Read more about travel story -Italië / Italy-
Maarten Veys, Kelly Pierre, Nell Veys & Isolde Veys

Nells reis dagboek

21 mrt 2019 | Maarten Veys, Kelly Pierre, Nell Veys & Isolde Veys
Hallo klas, familie en vriendenHet is tot nu toe al een heel leuke reis .we hebben al heel veel leuke dingen gedaan .Zoals Disneyland daar hebben we in een cowboy hotel 2 nachten geslapen dat was leuk . Mijn zus en mijn papa hebben op bijna ale attracties gegaan ik was een beetje bang voor mijn zus ...

Read more Read more about travel story -Nells reis dagboek-
Nico & Brigitte

Italië van 19 augustus tot 6 september 2018

12 sep 2018 | Nico & Brigitte
Italië van 19 augustus tot 6 september 2018.Zondag 19 augustus.Vertrek in Peer om 0445 Hr.Aankomst in Wertach om 1550 Hr.Afstand: 699 km.Vroeg op weg, zoals elk jaar de eerste dag van onze zomerreis. Omdat de zomer stilaan op zijn einde loopt waren we al ver voorbij Aachen toen eindelijk de zon opkw...

Read more Read more about travel story -Italië van 19 augustus tot 6 september 2018-
Roger & Monique

Torre Archirafi van 5 t.e.m. 12 september 2018

02 sep 2018 | Roger & Monique
Op weg naar Sicilie,We zijn klaar voor een nieuwe jaarlijkse trip! Op woensdag 5 september 2018 trekken we, met ons vieren, naar de Oostkust van Sicilië voor een achtdaagse reis. Tijdens onze laatste bijeenkomst hebben we nog eens alles overlopen en gecheckt. Alles is geboekt en ...

Read more Read more about travel story -Torre Archirafi van 5 t.e.m. 12 september 2018-

Rijden naar het Gardameer

30 jul 2018 | Nicoline
Maandag zijn we naar Sirmione aan het Gardameer gereden. De rit verliep prima met hier en daar wat oponthoud. Aangekomen in ons appartement, Residence Barcarola, werden we hartelijk begroet. Met hier en daar wat tips checkte we in. Een mooi appartement met uitzicht op net zwembad. De kids ginge...

Read more Read more about travel story -Rijden naar het Gardameer-

Lucca

29 jul 2018 | Nicoline
Ook vandaag weer op pad en dit keer ging de trip naar Lucca. Helaas ook weer een uur rijden. Gelukkig dit keer niet heuveltje op heuveltje af maar redelijk vlak. Al snel vonden we een parkeerplek in een parkeergarage en liepen Lucca binnen. Bij de eerste de beste fietsverhuurbedrijf besloten we een ...

Read more Read more about travel story -Lucca-

San Gimignano & Volterra

28 jul 2018 | Nicoline
Gisteren zijn we vroeg opgestaan om naar San Gimignano en Volterra te gaan. Op de terugweg van Siena reden we hiervan langs dus wisten precies welke parkeerplaats we nodig hadden. Het was goed om vroeg daarnaar toe te rijden. Wat een leuk lief stadje. En mooi. En oud. Gezellige winkeltjes en kleine ...

Read more Read more about travel story -San Gimignano & Volterra-

Siena

25 jul 2018 | Nicoline
Gisteren zijn we naar Siena gereden. We vonden een mooie parkeerplek aan de rand van de stad waardoor we een aardig eindje moesten lopen voordat we in het centrum waren. Je ziet dan wel wat. We zijn op het schitterende plein geweest en bij de Duomo. Overheerlijke pizza gegeten om vervolgens terug na...

Read more Read more about travel story -Siena-

Onze eerste dagen in Italië

24 jul 2018 | Nicoline
Afgelopen vrijdag zijn we in een keer naar Leggiuno gereden waar we bij B&B Rosa del Largo drie nachten hadden geboekt. We vertrokken om 3.30 uur en de reis liep voorspoedig. Savonds zaten we al heerlijk aan het restaurant aan het Lago Maggiore. De dag erna zijn we met de ferry naar Intra gevare...

Read more Read more about travel story -Onze eerste dagen in Italië -
Magda & Daniel

Bitonto en Mola di Bari

09 jun 2018 | Magda & Daniel
Bitonto heeft een mooi oud centrum en een schitterende heel grote kathedraal.De gevel in witte steen is mooi bewerkt.Het plafond wordt gesteund door balken die allemaal in een ander motief geschilderd zijn.De massieve doopvont is uit 1 stuk marmer gehouwen en de marmeren preekstoelen zijn parels van...

Read more Read more about travel story -Bitonto en Mola di Bari-

Travel Stories from Italy (282)