Travel Stories from Montenegro (17)

1 / 2     >>

Milovici

28 sep 2016 | Roger & Monique
We hadden vandaag een trip voorzien naar de hoofdstad Podgorica en het Ostrogklooster maar we hebben dit niet gedaan. Eerst en vooral voor de afstand en ook omdat Podgorica eerder een stad is met statische buildings en niet tot de verbeelding spreekt. In de plaats deden we een uitstap naar een ...

Read more Read more about travel story -Milovici-

Bar

27 sep 2016 | Roger & Monique
vandaag zijn we zuidwestwaarts langs de kust gereden naar bar, een tamelijk grote stad mat grote parken, boulevards en typisch grote appartementsblokken van in de tijd van het oostblok. Het eerste wat we bezochten was een orthodoxe kerk. Magnifiek versierd met gouden koepels langs buiten en de&...

Read more Read more about travel story -Bar-

Lovcen

26 sep 2016 | Roger & Monique
Deze morgen was het relaxen of een wandeling maken beneden aan de oude stad. net voor de middag hebben we iets gegeten want we moesten om 13 uur in kotor zijn voor onze uitstao naar het mausoleum van lovcen. Onze taximan stond ons op te wachten en we vertrokken onmiddellijk. Amaai, wat een...

Read more Read more about travel story -Lovcen-

Skadar meer

25 sep 2016 | Roger & Monique
vandaag hebben we ettelijke kilometers afgelegd, zij het dan voor het grootste gedeelte in het hooggebergte. Vanmorgen reden we naar vranjina, een vergane glorie zonder geschiedenis en  virpazar, een dorp aan het begin van het skadarmeer. Wel interessant als je een boottocht wilt maken op dit&n...

Read more Read more about travel story -Skadar meer-

Baai van kotor

24 sep 2016 | Roger & Monique
vandaag een van onze grotere uitstappen gedaan. De baai van kotor nodigde ons uit om een ganse dag deze regio te ontdekken. Richting kotor was het aanschuiven om dan ergens een parking te vinden. Maar kotor loonde zeker de moeite. Eens erkend door de Unesco geeft dit gegarandeerd de massa. We d...

Read more Read more about travel story -Baai van kotor-

Budva riviera

23 sep 2016 | Roger & Monique
deze voormiddag zijn we budva gaan verkennen. We deden een lange wandeling langs het prachtige strand' van een prachtige stad met een mooie wandelboulevard en met het ene winkelke of restaurant naast het andere. Dit niet alleen in de mooie oude stad maar ook langs de kust. En zeg...

Read more Read more about travel story -Budva riviera-

We zijn in montenegro

22 sep 2016 | Roger & Monique
Vandaag was het d-day. Na een vlotte rit naar de parkeergarage in charleroi, een vlotte vlucht naar podgorica en een gezapige rit met de huurauto zijn goed aangekomen in budva in montenegro. Het was wel even zoeken naar ' ons huis' daar budva tegen de bergen aangeplakt is en de straatjes er zee...

Read more Read more about travel story -We zijn in montenegro-
Kristel

De verborgen parel ...

09 jul 2015 | Kristel
* Zdravo!! *Het eerste avontuur is gedaan en Montenegro kan afgevinkt worden van de bucketlist.Nu ik terug ben in BelgiĆ« kan ik met zekerheid zeggen dat diegenen die beweerden dat dit het best verborgen geheim is van Europa, groot gelijk hadden! En ineens ook meedelen aan allen die hier nooit w...

Read more Read more about travel story -De verborgen parel ...-
Kristel

A new journey kicks in..

26 jun 2015 | Kristel
Kiekeboe!Mijn blog is officieel BACK IN BUSINESS!!Het is vandaag vrijdag 26 juni en hoewel ik het al heel lang weet, lijkt het nog steeds niet door te dringen dat ik vanaf vandaag gedurende 9 maanden niet meer moet gaan werken. Of tenminste toch niet als ergotherapeute in SLP.De laatste weken i...

Read more Read more about travel story -A new journey kicks in..-
Stefaan, Evi, Lene & Aaron

Mooi machtig Montenegro

07 jun 2015 | Stefaan, Evi, Lene & Aaron
Duidelijk gedenkwaardige definitieve dagen in Dubrovnik blijken het te worden. We ontmoeten er twee koppels die met hun kroost ook een lange reis maken. Coen en Dorrit zijn Nederlanders die samen verschillende werelddelen afreisden en daar meeslepend over kunnen vertellen. Heden, gesetteld in Duitsl...

Read more Read more about travel story -Mooi machtig Montenegro-

Travel Stories from Montenegro (17)