Nieuwtjes

Nieuw | Recent aangepast | Chronologisch

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe

Aangemaakt 11 Apr 2015 | Laatste Aanpassing 11 Apr 2015

Dag 21 en 22 : Cambodja en Singapore

18 Dec 2014 | Rondreis Thailand-Laos-Cambodja-Singapore | Cambodja | Aangemaakt 18 Dec 2014 | Laatste Aanpassing 19 Dec 2014 | 0 Reacties

Dag 21 en 22 : vertrek naar en bezoek van SingaporeUitgerust waren we dus niet de volgende morgen. Aan de ontbijttafel nemen we enkel wat toast en thee, om toch maar iets binnen te hebben. Blijkbaar waren we de enige die zware maagklachten hadden. Het kon dus niet anders dat er iets mis was met het ...

Dag 23 : laatste dag : Singapore

12 Dec 2014 | Rondreis Thailand-Laos-Cambodja-Singapore | Singapore | Aangemaakt 12 Dec 2014 | Laatste Aanpassing 15 Dec 2014 | 0 Reacties

Dag 23 : laatste dag in Singapore en op naar huis...Lekker geslapen in ons luxueuse kamer met werelds uitzicht. Nog extra opgestaan bij ochtendgloren om nog enkele kiekjes te nemen van een ontwakende stad.Rond negen uur opgestaan om ons klaar te maken voor onze laatste vakantiedag. Gelukkig konden w...

Dag 19 en 20 : bezoek aan Angkor Wat

07 Dec 2014 | Rondreis Thailand-Laos-Cambodja-Singapore | Cambodja | Aangemaakt 07 Dec 2014 | Laatste Aanpassing 15 Dec 2014 | 0 Reacties

Dag 19 en 20 : bezoek aan de tempels van Angkor WatFerdinand, het is half vijf, hoorde ik Silvia plots zeggen ! Wat ! Blijkbaar mijn alarm foutief ingesteld, nl op 05.15 ipv 04.15 !!!Snel ons klaargemaakt om een kwartier later beneden in de lobby te staan. Iedereen was er al, ook onze gids. Ik moest...

Dag 17 en 18 : bezoek Killing Fields en Siem Reap

Dag 17 en 18 : bezoek Killing Fields en op weg naar Siem Reap,de tempels van Angkor Wat.Om 6.30 opgestaan om buitenshuis hotel te ontbijten want om 07.30 uur terug op weg voor een volgende uitstap.Deze keer gekozen voor elk een noodle soep maar ondanks de moderne en propere zaak ( we riskeren de sta...

Dag 15 en 16 : Phnom Phen, hoofdstad van Cambodja

07 Dec 2014 | Rondreis Thailand-Laos-Cambodja-Singapore | Cambodja | Aangemaakt 07 Dec 2014 | Laatste Aanpassing 07 Dec 2014 | 0 Reacties

Dag 15 en 16 : verblijf in Phnom Phen, hoofdstad van CambodjaOei, oei, oei, vandaag terug schandalig vroeg opgestaan, om half zes want om zes uur klaar aan de lobby van het hotel, met de bus wat verderop in de stad ontbeten om iets na zeven richting Phnom Phen te rijden, een rit van bijna vijf uur. ...

Dag 13 en 14 : bezoek Khong eiland en naar Cambodj

27 Nov 2014 | Rondreis Thailand-Laos-Cambodja-Singapore | Laos | Aangemaakt 27 Nov 2014 | Laatste Aanpassing 27 Nov 2014 | 3 Reacties

Dag 13 en 14 : bezoek Khong eiland en introductie met Cambodja Vandaag even chillen, dit na twee vermoeiende busreisdagen..We waren al vroeg wakker , om zeven uur al op terwijl we eerder geneigd waren om rond half acht op te staan. Toch was het leuk ontbijten deze keer, nl we konden ontbijten op een...

Dag 11 en 12 : Op weg naar het zuiden van Laos

25 Nov 2014 | Rondreis Thailand-Laos-Cambodja-Singapore | Laos | Aangemaakt 25 Nov 2014 | Laatste Aanpassing 25 Nov 2014 | 1 Reacties

Dag 11 en 12 : op weg naar het zuiden van LaosOm zes uur op want om half zeven alle bagage naar beneden, ontbijten en om zeven uur terug weg richting Savannakhet, de tweede grootste stad van Laos. Niet dat we daar iets gingen bezoeken maar dit was een noodgedwongen stop gezien je met een bus maar zo...

Dag 9 en 10 : Op weg naar Vientiane

25 Nov 2014 | Rondreis Thailand-Laos-Cambodja-Singapore | Laos | Aangemaakt 25 Nov 2014 | Laatste Aanpassing 25 Nov 2014 | 0 Reacties

Dag 9 en 10 : op weg naar Vientiane, hoofdstad van Laos.Vandaag, al zaterdag, wat gaat het snel... Vorige week waren we net Chang Mai aan het bezoeken, onze eerste uitstap. ...Vandaag niet erg vroeg op, om zeven uur , dat valt dus goed mee. Gisteren hadden we nog voor het slapen gaan vers fruit op d...

Dag 7 en 8 : twee dagen een lange busreis

21 Nov 2014 | Rondreis Thailand-Laos-Cambodja-Singapore | Laos | Aangemaakt 21 Nov 2014 | Laatste Aanpassing 21 Nov 2014 | 1 Reacties

Dag 7 en 8 : Twee lange busreizen doorheen een mooi landschapAl vroeg uit de veren vandaag, om half zes om zo om zes uur te ontbijten en rond half zeven te vertrekken . Bestemming vandaag : Phonsovan , de vallei der kruiken. Eerst nog wat te voet naar onze bus want van Unesco mogen er geen bussen de...