Reisverhaal «Tunesië 2011»

Juni 2011 Tunesië | Tunisië | 0 Reacties 18 Juni 2011 - Laatste Aanpassing 23 Juni 2011

18 juni 2011

Voila nog ff wachten en dan taxi bestellen voor om 3.45u te vertrekken naar luchthaven Oostende.  Nog beetje rusten en dan is het zo ver.  Beetje gaan uitrusten in de zon, wandelen en wat bijpraten met het vrouwtje.  Het gaat ons wel deugd doen. 

19 juni 2011

Zondag goed aangekomen.  Prachtig weer mooi hotel, leuke kamer en goed eten.

20 juni 2011

Al veel gerust en in de zon gelegen.  Beide zo rood als een kreeft.

morgen gaan we toch ne keer buiten.  Héél warm maar gelukkig beetje wind.

Goed hotel, eten goed en kamer in orde.  Veel vlamingen hier. :)

22 juni 2011

Vandaag toch eens buiten geweest.  De gevolgen van de revolutie duidelijk zichtbaar.

Toplocaties voor hotels restaurants staan allemaal leeg. Ruiten stukgeslagen. Jammer.

Maar het gaat hier toch al beter nu.

Morgen mss meer nieuws. Dada

23 juni 2011

Rustig dagje uit de zon (37° in schaduw) was puffen! :)

Gisterenavond traditionele dansen uit Tunesië gezien en buikdansen.

Mama wou weer ni meedoen! :p

Van verschillende kanten horen we dat onze kindjes zo braaf zijn! We zijn er echt héél fier op.

We dachten dat Simon nog één exame had ... bonne chance natuurlijk.

Jelle ook morgen nog een exame en dan hop naar de eindmeet.  Het zal voor allemaal wel genoeg geweest zijn.

Voor Nele ook natuurlijk. ;)

Morgen gaan we bakken op het strand.:p Mama wil natuurlijk niet, ze drinkt alleen maar spa en is een walvis geworden.

Nu dat ik haar ne keer wil uitlaten in zee is het weer niet goed? :)

Vanavond krijgen we nog vuurspuwers, en wat show, we zullen wel zien wat het wordt. :)

Voila dit is het zowat voor vandaag.  Morgen zijn we er weer met meer ... nieuws.

Slaapwel ;) 

 

 

 

Print Friendly and PDF

 

 

 

 

Plaats een Reactie

 

      
This site is only viewable in landscape mode !
Session Tracking