Nieuwtjes

Nieuw | Recent aangepast | Chronologisch

in de bus

03 Okt 2006 | Thailand | Thailand | Aangemaakt 23 Feb 2011 | Laatste Aanpassing 25 Feb 2011 | 0 Reacties

We twijfelen toch erg die ochtend.. nog wat verder snoozen... of toch maar opstaan en de bus nemen.. Het is beslist, we staan op en laten ons afzetten aan de bushalte. Overal zien we grote, mooie bussen. Wat best spijtig is want we willen niet té toeristisch reizen.. Dan komt d...

Lazy day

02 Okt 2006 | Thailand | Thailand | Aangemaakt 23 Feb 2011 | Laatste Aanpassing 27 Feb 2011 | 0 Reacties

We komen weer een half uur te laat aan in het guesthouse van onze duitse vrienden. Dit keer niet onze schuld, er zijn twee guesthouses met dezelfde naam en we werden eerst naar het verkeerde gebracht. De jongens zijn al goed wakker en vrij fris zelfs. Justin heeft het wel wat moeilijker na...

Trekking dag 3

01 Okt 2006 | Senegal | Thailand | Aangemaakt 23 Feb 2011 | Laatste Aanpassing 23 Feb 2011 | 0 Reacties

De voorbije nacht was koud en vochtig, en de slaapzakken en dekens net iets te plakkerig om lekker in te kruipen. Dus we zijn niet echt goed uitgerust als onze gids al staat te klappen dat we moeten vertrekken. Douchen doen we nog snel in de waterval en dan trekken we terug naar de rivier. De s...

Trekking dag 2

30 Sep 2006 | Thailand | Thailand | Aangemaakt 23 Feb 2011 | Laatste Aanpassing 23 Feb 2011 | 0 Reacties

Goodmolning, goodmolning.. onze karensgids voor vandaag maakt ons wakker. Ik  heb best goed geslapen op het bamboehout.. In het gezelschap van 2 duitsers, 2 japanners en een australier vertrekken we na een heerlijk ontbijt.. Na een bijzonder mooie tocht stoppen we voor een lunch in ee...

Trekking dag 1

29 Sep 2006 | Thailand | Thailand | Aangemaakt 23 Feb 2011 | Laatste Aanpassing 23 Feb 2011 | 0 Reacties

We staan voor het eerst tijdens deze reis vroeg op. Als blijkt dat we een uur te vroeg klaar staan nemen we nog een uitgebreid ontbijt.. We worden opgehaald met een pick-up waar plaats is voor een 8-tal personen. Nathalie en ik delen samen de passagiersstoel naast de chauffeur. De and...

Chiang Mai

28 Sep 2006 | Thailand | Thailand | Aangemaakt 23 Feb 2011 | Laatste Aanpassing 23 Feb 2011 | 0 Reacties

In de vroege ochtend komen we aan in Chiang Mai. Met een pick-up geraken we bij een guesthouse en daar kruipen we meteen terug bed in..  Enkele uurtjes later zijn we weer fris, boeken we een trekking en gaan we op zoek naar een restaurantje. Ditmaal gaan we echt locaal. Een livin...

nachttrein

27 Sep 2006 | Thailand | Thailand | Aangemaakt 23 Feb 2011 | Laatste Aanpassing 23 Feb 2011 | 0 Reacties

Een kamergenote haar wekker loopt af en ik word mee wakker...  Ik kijk even rond en merk dat Nathalie verdwenen is... Ik geloof nooit dat zij voor mij is opgestaan en kijk wat rond in de kamer. Als ik haar zie liggen in een bed wat gisterenavond nog leeg stond probeer ik haar wakker te mak...

Bangkok

26 Sep 2006 | Thailand | Thailand | Aangemaakt 23 Feb 2011 | Laatste Aanpassing 23 Feb 2011 | 0 Reacties

Tegen de middag staan we op en starten we met een vers fruitsapje. Dave legt ons uit hoe we de stad kunnen bezoeken via de locale bootjes. Even later starten we dan ook aan onze "Bangkok in 1 day tour" op thaise wijze. Spotgoedkoop en snel...  Het lijkt simpel...

Op avontuur

25 Sep 2006 | Thailand | Thailand | Aangemaakt 23 Feb 2011 | Laatste Aanpassing 23 Feb 2011 | 0 Reacties

Elf uur vliegen en 6 greenwichuren later staan Nathalie en ik in Bangkok. Op de luchthaven proberen we te bellen naar het op internet gevonden guesthouse Number One. Maar dit lukt niet. Dan besluiten we de bus te nemen en op goed geluk naar daar te gaan. Bangkok lijkt me hel...