Reisverhalen

Op een onbewoond eieiland...

26 Juli 2007 | Thailand | Laatste Aanpassing 26 Juli 2007 | 0 Reacties

Van Langkawi Island zijn we met de ferry naar Satun gevaren juist over de grens van Thailand waar we met een bus verder zijn gereisd naar Phuket. Nu we in Langkawi toch zo dicht tegen de grens met Thailand zaten dachten we we zullen ineens ook een stukje Thailand meepikken. De mensen in Peninsu...

Op congee!

12 Juli 2007 | Maleisië | Laatste Aanpassing 12 Juli 2007 | 0 Reacties

Selamat Datang,  Wij zijn ondertussen aangekomen in Maleisie. Na twee dagen in de overdrukke hoofdstad Kuala Lumpur te hebben gezeten ( wat trouwens een grote shock was om van het arme Cambodia plots weer in een rijke metropool te komen)  zijn we nu even aan het re...

Write Story Title here...

04 Juli 2007 | Cambodja | Laatste Aanpassing 10 Juli 2007 | 0 Reacties

Under Construction......

Van hier naar daar!

02 Juli 2007 | Vietnam | Laatste Aanpassing 08 Juli 2007 | 0 Reacties

Na Hanoi te hebben bezocht en ook het hogere Noorden van Vietnam zijn we naar Hue gevlogen. Hue is de voormalige keizerlijke hoofdstad van de Nguyen dynastie.  In totaal hebben er 13 keizers geregeerd maar enkel 9 ervan tot hun dood. Het zijn er dan ook maar deze 9 die in een graftombe zij...

Trekking in Sapa

26 Juni 2007 | Vietnam | Laatste Aanpassing 08 Juli 2007 | 0 Reacties

Met de nachttrein zijn we van Hanoi naar Sapa gereisd waar we op een onmenselijk vroeg uur toekwamen. De rit viel wel beter mee dan verwacht en we hebben toch een paar urekes onze oogjes kunnen dichtdoen. In Sapa werden we opgehaald door een minibusje dat ons na een uurtje rijden door...

Halong Bay

24 Juni 2007 | Vietnam | Laatste Aanpassing 08 Juli 2007 | 0 Reacties

We hebben een drie dagen twee nachten tour geboekt naar Halong Bay. Van de drie dagen zouden we er twee al varende op de Golf van Tonkin doorbrengen en een op Cat Ba Island.  's Morgens vroeg werden we aan ons hotelletje opgepikt door een overvol busje. De rit naar Halong Bay duurde 3...

Hanoi

23 Juni 2007 | Vietnam | Laatste Aanpassing 08 Juli 2007 | 0 Reacties

Laten we jullie even meevoeren in het centrum van Hanoi, hoofdstad van Vietnam: Druk, veel te druk bereden straten met al wat erop rijdt dat toetert of rinkelt of brult om hun naderende komst aan te kondigen. De straat oversteken is een bijna onbegonnen opdracht. Wachten tot de straat verkeersv...

Goooodevening Vietnam!

15 Juni 2007 | Vietnam | Laatste Aanpassing 08 Juli 2007 | 0 Reacties

Het was iets voor achten toen ons vliegtuig landde in Hanoi airport, na een 11 uur durende vlucht ( met overstap in Bangkok). Met een nieuwsgierig kloppend hartje voor het nieuwe avontuur dat ons te wachten stond stapten we uit. Een vochtige,druk beladen lucht kwam ons met de daarbijhorend...

Live vanuit Sydney.

13 Juni 2007 | Australië | Laatste Aanpassing 22 Juni 2007 | 0 Reacties

Na een drie uurtjes op onze laatste bus te hebben gezeten arriveerden we in Sydney, Central Station. Daar sta je dan...in het midden van een wereldstad met ruim 6 miljoen inwoners. Waar moeten we beginnen?? Eerst en vooral moest ons visum voor Vietnam geregeld worden, dus wij richting Vietnamese Amb...

En we gaan maar door...

07 Juni 2007 | Australië | Laatste Aanpassing 15 Juni 2007 | 0 Reacties

Na onze eerste surfervaring in Surfers Paradise hadden we de 'surfmicrobe' wel te pakken.  Daarom besloten we om in Byron Bay opnieuw de golven te trotseren en nog een paar uur les te nemen. Gelukkig, want deze keer kregen we echt les in het surfen. Nu werden we heel goed geholpen door de instr...